niedziela, 12 października 2014

Zainspiruj się na weekend

Kochani, w takie dni jak dzisiejszy, gdy zupełnie brakuje mi werwy i siły do czegokolwiek lubię obejrzeć filmik nakręcony na uniwersytecie Stanforda w USA. Jest to przemowa Steve Jobsa, który nigdy nie był moim idolem, ani guru. Nigdy też nie kupiłam sobie iphone, ipada, macbooka, czy nawet ipoda, bo cena powala mnie na kolana, a ja wychowana w poznańskim mimo wielu zachcianek do rozrzutnych nie należę :) Piękne słowa, które tam wygłosił na zakończenie roku akademickiego zawsze przemawiają do mnie z ogromną siłą. Dają mi odwagę i nadzieję, optymizm i zapał do podbijania świata w wybrany przez siebie sposób. Pozwalają mi marzyć i wierzyć, że w życiu chociaż czasem przywalą nam cegłą w głowę, nie możemy tracić wiary. Jeśli wam też brakuje inspiracji wsłuchajcie się w te 3 piękne historie :)

Heart and Intuition - 14 x 11 canvas print - Steve Jobs quote - inspirational mixed media word art, typography collage

Dodatkowo zapraszam na krótki przegląd najciekawszych linków zeszłego tygodnia :)

- 50 najpiękniejszych kaligrafowanych czcionek
- mój ulubiony kulinarny blog i przepis, który w końcu muszę wypróbować!
- uwielbiam Marię Forleo
- o tym, że każda z nas mogła mieć ścisły umysł :P
- dla blogerek czyli to o czym ostatnio myślę: rebranding bloga :)
- może zrobię taką półeczkę do nowego pokoju?

xoxox

1 komentarz :

  1. Fajny blog, nowinki ze świata zawsze są warte przeczytania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...