wtorek, 24 czerwca 2014

Zainspiruj się na środek tygodnia

Ostatnie tygodnie upływają mi na szaleńczych biegach z jednego końca miasta na drugi, z jednego supermarketu do drugiego, z pracy do domu, z domu na basen, z basenu do parku. Biegam, kupuję, wymyślam, załatwiam, organizuję. Z tego wszystkiego jakoś tak mało czasu zostaje na przejrzenie całego internetu :) Na szczęście zawsze udaje mi się w standardowym przeglądzie natrafić na parę ślicznotek, cudeńek, błyskotek, które czynią moje dni troszkę piękniejszymi :)

Photo: Jen Huang

Co czytałam i co zachwycało mnie w tym tygodniu?

- chcę zamieszkać w takim tycim domu - cudo!
- niesamowita przemiana tej kuchni- limonkowy kolor skradł moje serce
- nie przepadam za dżemami, ale uwielbiam robić przetwory. Ten dżem z jalapeńo muszę wypróbować!
- suknia marzeń - koronka i nic więcej :D
- domowe precle - yummmi
- moja kuzynka powtarza zawsze, że ma osobny żołądek dla arbuzów - ten arbuzowy papier do prezentów jest po prostu boski!

xoxo

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...