piątek, 3 stycznia 2014

Najpiękniejsze śluby, suknie i kwiaty 2013 roku

Kochani, witajcie w 2014 roku :) Jak zwykle przełom starego i nowego roku to okres podsumowań i planów na przyszłość. Jeśli tak jak ja macie stanąć niedługo na ślubnym kobiercu to pewnie planowania macie już powoli dość :) Decyzja o tym jak Wasz ślub ma wyglądać i cały etap jego projektowania naprawdę nie jest łatwy, dlatego dzisiaj póki możemy, skupimy się raczej na podsumowaniach tego co nas zachwycało w mijającym roku :) Niesamowitych ślubów w internecie nie brakuje, dlatego co najmniej dwa razy w tygodniu zdarza mi się rozpływać nad boskimi sukniami, kwiatami czy dekoracjami. Trudno z tego zalewu cudowności wybrać to co najpiękniejsze, ale postarałam się i poniżej przedstawiam moją subiektywną listę ochów i achów 2013 roku :)

018
Najpiękniejsza suknia ślubna
Ta suknia długo nie dawała mi spać po nocy :) Absolutnie nieziemska kreacja w odcieniu pudrowego różu, delikatnie opadająca na ziemię zrobiła furorę na wszystkich blogach ślubnych. Ten kolor zresztą ma zawojować 2014 rok więc może sama będę taka odważna i na niego postawię :)?

Najpiękniejsze szpilki
Buty to słabość każdej kobiety, a pięknym szpilkom można by wystawić pomnik, albo otworzyć na ich cześć niejedno muzeum :) Ostatnio zdecydowanie lubię się błyszczeć dlatego brokatowe złote i srebrne buty są moim numerem jeden! Cieliste i białe pantofelki powoli odchodzą do lamusa :)
Photo via SMP
#Hair | See the party inspiration on #SMP Weddings: http://www.stylemepretty.com/massachusetts-weddings/ipswich/2013/12/31/glam-new-years-eve-wedding-inspiration/  Sarah Jayne Photography
Najpiękniejsza fryzura
Wymyślne sploty, upięcie i loki robią niesamowite wrażenie, ale chyba nigdy nic mnie bardziej nie zachwycało od klasycznego, swobodnego koka w stylu dawnych gwiazd Hollywood.
Photo via SMP
stunning earrings on the Bride  Photography by gabeaceves.com
Najpiękniejsza biżuteria
Kolczyki zawsze były moim ulubionym elementem biżuterii i faktycznie mogę się pochwalić całkiem niezłą kolekcją, którą systematycznie powiększają moi rodzice :) Duże błyszczące kolczyki z mlecznym okiem fantastycznie wyglądają w połączeniu z bielą sukni i same w sobie są tak piękną ozdobą, że nie potrzebujecie już myśleć o koliach czy naszyjnikach.
Photo via SMP
pink and red bouquet
Najpiękniejszy bukiet ślubny
Wybrać ten jeden jedyny bukiet ślubny to zadanie prawie niewykonalne. Zachwycających kwiatów jest tak dużo, że chyba dwie godziny próbowałam wybrać moje ulubione :) W końcu postawiłam na tę ferię barw i faktur. Absolutnie oszałamiające maki syberyjskie, róże angielskie, jaskry, lawenda i tawułka to właściwie prawie kompletna lista moich najukochańszych kwiatów :)
Photo via GWS
Julie Song #watercolor #invitations | Photography: Adrienne Gunde Photography - adriennegunde.com, Invitations by http://www.juliesongink.com/  Read More: http://stylemepretty.com/2013/10/18/farm-to-table-wedding-from-adrienne-gunde/
Najpiękniejsze zaproszenia ślubne
Z jednej strony cały czas myślę, że najbardziej podobają mi się kredowe zaproszenia w szarych kopertach, z drugiej nie mogę wyjść z zachwytu dla delikatnych i romantycznych wzorów w malowane kwiaty. A jeśli połączymy je z wyjątkową kaligrafią to jestem w niebie :)
Photo via SMP
Glam Bridal Shoot by Sara Hasstedt
Najpiękniejszy pierścionek zaręczynowy
Okej, niby nic takiego, kokardka i diamenty, ale to cudo skradło moje serce od pierwszego spojrzenia :) Nigdy nie wierzyłam w taką miłość, a jednak! Jestem skłonna pokusić się o taką obrączkę :)
Photo via Grey Likes Wedding
#Cake | #Beach Wedding Inspiration Shoot on #SMP: http://www.stylemepretty.com/2012/12/07/melbourne-beach-shoot-from-s-leishman-wedding-photography/  S. Leishman Photography
Najpiękniejszy tort ślubny
Śluby na plaży to nie moja bajka, ale ten delikatny błękit tak mnie oczarował, że tort uznałam za najwspanialszy w całym mijającym roku. Prostota mimo wszystko!
Photo via SMP
This gorgeous blue IKAT PATTERN made Abby's 2013 Favorite List on Style Me Pretty! See the wedding from Jose Villa Photography, Laurie Arons Special Events and Kathleen Deery Design for more: http://www.StyleMePretty.com/2013/02/07/modern-napa-wedding-from-jose-villa-laurie-arons/
Najpiękniejsze dekoracje stołów
Jeśli ktoś mnie jeszcze raz spróbuje namówić na białe obrusy na weselu to obiecuję, że urwę głowę :) Elegancję Francję możemy osiągnąć także dzięki intensywnym kolorom i etnicznym wzorom. Dobrze zaprojektowane wesele jest jak dobrze zaprojektowany dom. A o takim designie w moim mieszkaniu właśnie marzę :)
Photo via SMP
Find Your Wedding Venue with The Venue Report
Najpiękniejsze dekoracje kwiatowe na stole
Intensywne kolory i wielogatunkowe kompozycje nie mają sobie równych, dlatego takie wspaniałe dekoracje nigdy nie przestaną robić na mnie wrażenia! A jeżeli dodamy do tego prawdziwe cytrusy to kwiaty nabiorą zupełnie nowego looku.
Photo via GWS
The getaway car! Photography by Jose Villa / josevillaphoto.com, Event Design by Moon Canyon Design / mooncanyondesign.com/ #VW #van
Najpiękniejsze auto do ślubu
Moim największym marzeniem, oprócz wielkiego wiejskiego wesela oczywiście :), jest długa podróż po USA starym volkswagenem. Pewnie dlatego na widok takiego auta uginają mi się kolana :) Nie miałam żadnego problemu, żeby wybrać najpiękniejszy ślubny pojazd 2013 roku :)
Photo via Jose Villa
Engagement Photos on a Boat with Confetti
Najpiękniejsza sesja zaręczynowa
Na koniec zostawiłam oczywiście sesję zaręczynową w konfetii :) Jest to moja ulubiona sesja z tego roku, pełna wdzięku, radości i koloru.
Photo via GWS 
Chociaż nie, najfajniejsza była oczywiście nasza kulinarna sesja :) -> tutaj.

Czego życzymy sobie w tym roku? Oczywiście samych tak pięknych ślubów jak te powyżej :)
I miłości, miłości, miłości :)
xoxo

3 komentarze :

  1. Czy mogłabyś podać źródło przy sesji zaręczynowej z konfetti? Byłabym bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  2. O faktycznie, zapomniałam :) Już uzupełnione! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie można kupić takie kolczyki z mlecznym oczkiem..własnie poszukuję takich ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...