sobota, 2 listopada 2013

Zainspiruj się na weekend :)

Tak kochani, to już listopad! Czekam z niecierpliwością na pierwszy śnieg, chociaż znając siebie, wiem, że wkrótce będę mu złorzeczyła :) Czekam na kolejne piękne zimowe śluby, na leniwe wieczory przy kominku, na przedświąteczne szaleństwo, które zaczyna się już na dwa miesiące przed Gwiazdką. Czekam na spacery po otulonym bielą lesie, na pieczenie pierników i kolędy w radio. Wiem, to dopiero listopad, ale ja już czuję tę wspaniałą atmosferę w powietrzu! Wy też? :) Uwierzcie mi, ten listopad będzie najsłodszym w Waszym życiu :)

November

Co czytałam w tym tygodniu?
- Haloween już za nami, ale takie stroje sprawdzą się na każdą imprezę :)
- Śluby indi robią na mnie niesamowite wrażenie! Spójrzcie na tę hennę!
- Zamiast wydrążać dynię możecie ją wykorzystać na inne sposoby. 10 pomysłów na super dekoracje :)
- Jestem w niebie, gdy oglądam takie kwiaty i takie suknie!
- Czy może być coś piękniejszego od tych pokojów dla dzieci? :)

Mam nadzieję, że i Was coś z tego zainspiruje do tego, by ten listopad był naprawdę cudowny :) xoxo! 

1 komentarz :

  1. Fajny blog, będę tu często zaglądać stosować się do rad.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...