poniedziałek, 21 października 2013

Zainspiruj się!

Brak czasu nie zawsze pozwala mi pokazać Wam na blogu wszystko co bym chciała, a internet jest pełen tylu fantastycznych pomysłów, że naprawdę żal się nimi nie dzielić :) Oczywiście, nie interesuję się tylko ślubami chociaż faktycznie im poświęcam najwięcej uwagi :) Uwielbiam wszystko co związane z designem, kuchnią i modą i mam wiele ulubionych stron, na których zawsze szukam inspiracji. Poniżej więc lista moich perełek z tego tygodnia:


Te pomysły DIY na dekorację domu są nie tylko tanie, ale też naprawdę niesamowite!
Od dawna miałam ochotę zrobić makaroniki, a ten przepis jeszcze bardziej mnie zmotywował
Jesienne palety kolorystyczne nie muszą być żółto-czerwone! Zakochałam się w słodkim ziemniaku :)
Jeśli szukacie trendów w modzie ślubnej na 2014 rok posłuchajcie co mówią ekspertki SMP
Jesień w pełni więc czas na tak piękne dekoracje z liści jak ta girlanda
Mam wielką ochotę iść na taką randkę!
Samemu też można przygotować ciało do ślubu- DIY kosmetyki dla Panny Młodej :)

Uroczej środy Wam życzę! xoxo

1 komentarz :

  1. Ciekawe rzeczy można się dowiedzieć z tego bloga, poleciłam od razu koleżance.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...