niedziela, 16 czerwca 2013

Piękny ślub: na truskawkowej farmie

Po całej serii postów o truskawkowych weselach stwierdzam, że moje wesele powinno się odbyć w czerwcu, właśnie wtedy gdy truskawek jest najwięcej, a oprócz tego kwitną piwonie i jaskry :)  Ale cóż, w czerwcu ślub bierze mój brat, dlatego nasz musi być troszkę później :) Co by nie powiedzieć, truskawki są bardzo wdzięcznym materiałem do pracy! Pięknie wkomponują się w dekoracje i bukiety, a oprócz tego stanowią podstawę zdrowego i wiejskiego menu. Najpiękniej wyglądają w połączeniu z białym i zielonym kolorem, dlatego klasyczną paletę kolorystyczną praktycznie macie z głowy. 
Wesele, które dzisiaj chce Wam pokazać to kwintesencja dobrego rustykalnego stylu :) Fantastyczne truskawkowa farma, stare drewniane skrzynki, owocowe desery, bezy w słoikach, domowe dżemy. A na dodatek zardzewiałe dekoracje, lampki naftowe i taczka z lodem i piwem, którą obiecałam Michałowi na naszym weselu :) Sielską atmosferę czuć na kilometr! Ja jestem zachwycona!



Mój typ: stare skrzynki możecie wykorzystać do dekoracji Candy Baru. Czasami naprawdę nie potrzeba wiele, aby stworzyć wyjątkowy efekt.

Mój typ: ciastko w słoiku, czyli beza z owocami w ramach podziękowań dla gości. Drewniana łyżeczka dodaje jeszcze więcej uroku :)

Mój typ: wiaderka czy taczki wypełnione lodem i napojami w szklanych butelkach są absolutnie wyjątkowe! Taka dekoracja może zdziwi niektórych gości, ale na pewno wszystkim zapadnie na długo w pamięci :)



Mój typ: lampki naftowe pięknie oświetlą stoły po zmroku, a truskawki zasadzone w metalowych puszkach to kolejny z łatwych pomysłów typu DIY.


Mój typ: bukiet ślubny, który oprócz wyrazistych truskawkowych akcentów zawiera w sobie pastelowe kolory. Wystarczy kilka sukulentów i liści starca :)


To jak? Kto decyduje się na truskawkowy ślub :)?
Pozdrawiam Was serdecznie! Dobrej niedzieli!

Vendors:
Photography: Mel Lawrence Photography
Event management: The Social Butterfy
Event Styling: Addicted to Pretty Styling via Le Rouge Make-Up Artistry
Cakes: Bitersweet Cafe Patisserie
Decorations: The Department Store, Wedding Perfections, Ricardoes Tomatoes
Flowers: Glasshouse Flowers
Venue, Favours: Ricardoes Tomatoes

2 komentarze :

  1. Dziś odkryłam Twój blog. Jest wspaniały i inspirujący. Z pewnością będę Cię obserwować i kto wie, może gdy przyjdzie na mnie czas będę mogła poprosić o jakąś poradę ^^ Ilka

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że u mnie na weselu będzie równie pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...