środa, 1 maja 2013

Najmodniejsze zaproszenia ślubne w 2013 roku

Dzisiaj przygotowałam dla Was moje subiektywne zestawienie najmodniejszych zaproszeń ślubnych w 2013 roku. Oczywiście, trendów jest mnóstwo, ale jako, że kochamy tutaj rustykalne klimaty skupię się raczej na tym co proste i niepretensjonalne, a nie na glamourze :) Co prawda, w zaproszeniach zdecydowanie dominuje ostatnio duża powściągliwość i klasyka, ale nie braknie nutki szaleństwa, która mogłaby zwalić w krzeseł konserwatywne babcie! Zresztą, przekonajcie się same :)

Koronkowe zaproszenia ślubne to absolutny hit tego sezonu. Koronka pasuje zarówno do eleganckich jak i rustykalnych wesel.
Kreda. Uwierzcie mi, kredowe zaproszenia zrobiły furorę od momentu kiedy po raz pierwszy wkroczyły na weselne salony. Wprost perfekcyjne na wiejskie wesele!
W ślubnych zaproszeniach pięknie odnalazły się również ciekawe wzory takie jak chevron, czy marokańskie desenie. Stonowane odcienie, czy intensywne barwy, każda Para znajdzie coś dla siebie.
Bez wątpienia, na zaproszenia w takim stylu zapanował kompletny szał! Niby proste i nic w nich nadzwyczajnego, ale malowane kwiatki i motywy liście są chyba obecnie jednymi z najczęściej wybieranych w USA.
Prostota do potęgi n, czyli tekst drukowany metodą letterpress. Ciekawa czcionka potrafi uczynić cuda! Klasyka i jeszcze raz klasyka.

Które z tych zaproszeń podobają Wam się najbardziej? Jeszcze trochę i mnie czekać będzie taki trudny wybór :) Szczerze powiem, że zdecydowanie najbardziej pociągają mnie szare koperty i kaligrafowane czcionki. Wzory są tak piękne i różnorodne, że chyba nie będę mogła się zdecydować :)! 

Photo credit: Kristyn Hogan, White Haute Photography, Jose Villa,Rebecca Hansen Weddings, Ryan Ray photography

3 komentarze :

  1. Najlepsze te ostatnie, super czcionka, proste, ładne i skromne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te zaproszenia koronkowe. Czy ktoś się orientuje,gdzie można dostać?
    Dokładnie chodzi mi o takie:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://weddingsisters.pl/wp-content/uploads/2011/07/koronkowe-zaproszenia-slubne-1.jpg&imgrefurl=http://weddingsisters.pl/style-slubne/dekoracje-na-slub-i-wesele/koronkowe-zaproszenia-slubne/&h=400&w=600&sz=41&tbnid=HKFk59RTcWLcdM:&tbnh=90&tbnw=135&prev=/search%3Fq%3D%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=&usg=__GoNulO4cAkwVvWCQlxDhhubu0so=&docid=uZvwVpmpMOPhhM&sa=X&ei=2YiHUdDcK5D6sgb5uoB4&ved=0CDsQ9QEwAg&dur=410

    OdpowiedzUsuń
  3. To mi się na pewno przyda i polecę znajomym niech też się zaopatrzą.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...