środa, 22 maja 2013

Brunch na Dzień Matki

Hej!!! Dziękuję Wam wszystkim za tak liczne i przemiłe komentarze pod wczorajszym postem :) To niezmiernie motywujące wiedzieć ile osób mnie wspiera! Jestem Wam bardzo za to wdzięczna!
Dzisiaj przypomniałam mi się, że już w najbliższą niedzielę mamy Dzień Matki. Moja mama wraca w ten weekend z Białorusi i pomyślałam sobie, że fajnie byłoby jej urządzić małą niespodziankę w postaci chociażby niedzielnego śniadania :) Dzisiejsza propozycja to właśnie pomysł na smakowity brunch dla Waszych mam! Słodkie ciasteczka i naleśniki warto zbilansować dużą ilością owoców i koktajlów. Kto się skusi :)?

Spójrzcie jak pięknie mogą się prezentować owoce w najzwyklejszych kobiałkach!
Słodki stół nie musi być wcale skomplikowany!
Drewno w plenerze prezentuje się najlepiej! A jeśli w niedzielę pogoda dopiszę to i ja zjem rodzinne śniadanie na ogrodzie :)
Oczywiście warto dla mamy przygotować jakiś mały bukiet. Kwiaty zawsze cieszą!
A jeśli chodzi o menu na taki brunch to warto postawić na ciastka francuskie.
Naleśnikowy tort przekładany malinowo-serkową masą.
Oraz owocowe rogaliki.
Kwiaty dopełnią aranżacji, a ...
Owocowe koktajle dadzą mamie kopa na kolejny rok użerania się ze swoimi dziećmi :)

Prawda, że proste, a piękne? :) Pamiętajcie o mamach!

Photo credit: KT Merry Photography

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...