poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Ślubne torty z owocami

Zawsze uważałam, że piękno tkwi w prostocie. Myślę, że to właśnie dlatego jestem tak wielką fanką wiejskich wesel. Przepych nigdy do mnie nie przemawiał, a zamiłowanie do rzeczy prostych przekłada się u mnie na każdy aspekt ślubu: na salę, suknie, dekoracje, menu. Nie inaczej jest z tortami :) Moje ulubione to właśnie białe bryły udekorowane żywymi kwiatami, albo owocami, które nadają tortom charakteru i pazura. Szalenie podobają mi się ciasta z truskawkami, jeżynami, borówkami, czy czerwoną porzeczką. Zwariowałam też na punkcie fig, których smak mnie nie przekonuje, ale jako element dekoracyjny wyglądają po prostu niesamowicie stylowo! Wiosna już do nas przyszła, a lato czuć w powietrzu, dlatego marzę o słodkich borówkach i kwaskowatym agreście zerwanym prosto z babcinego ogródka.

Prosty biały tort przybrany świeżymi owocami i listkami wygląda sto razy lepiej niż ten dekorowany kiczowatymi figurkami i marcepanowymi różami.
Zamierzony nieład jest teraz bardzo w cenie, dlatego jeśli podzielacie moją miłość do takich tortów zdecydujcie się na biszkopty przełożone kremem i truskawkami.
Figi są bardzo fotogeniczne, a w towarzystwie borówek jakoś tak nabierają rumieńców.
Nie wiem co to za owoce, ale wyglądają bardzo ładnie :)
Chociaż kwadratowe torty nie należą do ścisłej czołówki moich ulubionych, przybranie ich garścią owoców nadaje im nowego wymiaru.
Nie mogłoby być inaczej: jestem ogromną fanką czekolady, dlatego ta opcja bardzo mnie przekonuje. Zresztą podoba mi się takie kolorystyczne i smakowe połączenie!

A na sam koniec: prawdziwe dzieło sztuki cukierniczej. Czyli tort koszyk pełen świeżych owoców i truskawek zanurzonych w czekoladzie :) A wy jak zamierzacie udekorować weselne słodkości? 

Kochani, wiem, że czekacie na to żebym zdradziła miejsce mojego wesela. Miało już o tym być w zeszłym tygodniu, ale obiecuję, że już naprawdę niedługo uchylę rąbka tajemnicy. Lada chwila podpisujemy umowę i wtedy wszem i wobec będę mogła ogłosić te dobre wieści :) Tymczasem pozdrawiam was serdecznie!

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...