piątek, 29 marca 2013

Różowe suknie ślubne- hit czy kit?

Kochani, zakończyłam właśnie moją terapię odwykową od komputera! Wczoraj wrócił już do mnie naprawiony laptop i jestem z tego powodu baaardzo szczęśliwa :) Jeśli nie wyobrażacie sobie miesięcznego urlopu od internetu, radzę, aby laptopa zawsze nosić w pokrowcu oraz nie trzymać go na kolanach, bo zbyt szybko się przegrzewa :) Ja niestety przekonałam się o tym bardzo boleśnie, co wiązało się z tym, że zaniedbałam Was w tym miesiącu okropnie! Oczywiście, mam nadzieję, że już niedługo będę Wam mogła to jakoś zrekompensować. Oficjalne ogłoszenie na blogu naszych zaręczyn zmusiło nas do podjęcia jakiś zdecydowanych kroków w sprawie ślubu i wesela i na pewno będę Was na bieżąco o nich informowała :)

Tymczasem dzisiaj mam dla Was przedświąteczny post i chociaż jest zdecydowanie mało rustykalny, nie mogłam się oprzeć! Mój post o pastelowych sukniach od Elie Saab cieszy się wśród moich czytelniczek dużym powodzeniem, dlatego myślę, że wiele z Was po prostu zachoruje na widok tych kreacji! Od dłuższego czasu obserwuję bowiem z zachwytem różowe suknie ślubne. Nie mówię jednak o kiczowatych bezach i falbanach, ale o pięknych, zwiewnych tiulach, które na Pannach Młodych prezentują się obłędnie :) Mam wrażenie, że to będzie absolutny hit tego roku, bo mniej więcej raz na tydzień, mam okazję oglądać różowe suknie na jakimś blogu. Pamiętajcie tylko o jednym- wpisując w wyszukiwarkę hasło "pink wedding dress" raczej nie pojawi Wam się któreś z poniższych cudeńek. Nie jest o nie łatwo! Nie wiem czy Was przekonają - ja sama takiej nie kupię, aczkolwiek różowy kolor to mój numer jeden jeśli chodzi o ubrania- ale przynajmniej powzdychacie sobie troszkę tak jak ja :)

blush pink wedding dress | once wed

Blush pink wedding dress #wedding #dress #inspiration #details #blushpink #pink #garden

Exquisite #RalphLauren dres

Photography by KT Merry Photography / ktmerry.com, Coordination by Aisle Candy / aisle-candy.com, Hair   Makeup by Mimi

Simple, vintage and elegant. Love it.

Prawda, że wyglądają bosko :)?

Photo credit:
www.oncewed.com, www.stylemepretty.com

3 komentarze :

  1. Pierwsza od góry jest boska, ale zastanawiam się, czy w białej wersji nie straci. Jakiś pomysł, jak się nazywa taki fason? Czy jestem skazana na chodzenie ze zdjęciem po salonach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ze zdjęciem najłatwiej będzie, aczkolwiek na stronie projektantki (Carol Hannah) opisana jest jako suknia "z zdekonstruowanym tiulowym gorsetem". Bez wątpienia różowa jest wyjątkowa, a biała może wypadać w porównaniu do niej bardzo blado :)

      Usuń
  2. fajny blog polecam każdej koleżance.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...