środa, 20 marca 2013

Huśtawka na weselu

Kochani, dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny wczoraj na blogu :) Dziękuję też za wszystkie miłe słowa, dzięki którym wierzę że jego pisanie i tworzenie ma sens! Naprawdę wspaniale jest wiedzieć, że mam tak wielu cichych czytelników, którzy powoli -tak jak ja wczoraj- zaczynają wychodzić z szafy :) Fantastycznie jest mi was poznawać! Wasze wspaniałe przyjęcie sprawiło, że znowu zaczynam chodzić z głową w chmurach, a o pracy magisterskiej prawie nie pamiętam! Z tego powodu dzisiaj napiszę o huśtawkach, bo każdy z nas jako dziecko uwielbiał na nich spędzać czas wyobrażając sobie, że frunie aż do nieba! Na weselu w plenerze huśtawka to świetny element, dzięki którym zajmiecie na jakiś czas dzieci i zapewnicie im dodatkową atrakcję:) Co wcale nie oznacza, że huśtawek nie można zamontować w środku budynku, ani że nie mogą na nich się bawić dorośli. Chociaż Ci drudzy raczej preferują używanie huśtawki tylko do zdjęć :)

Pobujamy się razem :)?
Pięknie przybrana kwiatami huśtawka sama w sobie stanowi ciekawą dekorację przestrzeni.
Jest też doskonałym tłem do zdjęć.
Na takiej huśtawce to od razu chce nam się śmiać i cieszyć więc zdjęcia z pewnością będą ciekawsze od tych smutnych i pozowanych.
Jestem przekonana, że huśtawka najbardziej spodoba się tym najmłodszym gościom! 
 Aby zapewnić gościom troszkę radości wystarczy tylko kawałek deski, wiertarka i gruby sznur. No i oczywiście odrobina chęci i ręce gotowe do pracy!
Nie ma nic prostszego!

Oczywiście, nie mogę zapomnieć o tym, że to także moi czytelnicy podsuwają mi wiele pomysłów na to co mam zamieścić na blogu. Stąd także z tego powodu kieruję do nich ogromne podziękowanie! Pomysł na dzisiejszego posta podrzuciła mi niezastąpiona w twórczych pomysłach Zosia, która na swoim weselu zamontowała dla gości huśtawkę. Ale o jej weselu będzie innym razem :)
  
Photo credit:

3 komentarze :

  1. Soniu! Niedawno odkryłam Twój blog, a już nie mogę się od niego oderwać. Nasze wesele co prawda za 2 lata, ale już widzę tu dużo pomysłów, które z pewnością chciałabym na nim wykorzystać.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnych przygotowań do Waszego pięknego dnia! :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, bardzo dziękuję :) Zapraszam do lektury, bo pomysłów jest naprawdę dużo i potem trudno się zdecydować :) Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...