piątek, 18 stycznia 2013

Pomysł na dekorację: monogramy ślubne!

Kochani, dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kolejny sposób na prostą i wesołą dekorację, którą możecie wykorzystać do przyozdobienia miejsca Waszego weselnego przyjęcia. Jakiś czas temu zapanowała moda na monogramy we wszelkich postaciach: drewniane, metalowe, kwiatowe, zrobione z włóczki albo słomy. Wielkie litery, czyli inicjały Waszych imion przede wszystkim wyglądają super uroczo w plenerze! Ale jeśli niestety wesele, które planujecie odbędzie się w sali, monogramy mogą posłużyć do dekoracji Waszych krzeseł, Candy Baru, albo oznaczenia stolików.

Wykorzystać możecie je także w trakcie ślubnej sesji :)
Kilka propozycja jak mogą się one prezentować :) Strasznie podobają mi się monogramy obleczone materiałem! 
Nie wiem, czy te literki też są wykonane z materiału, czy może zostały ozdobione techniką decoupagu na drewnie, ale są wyjątkowo śliczne!
Duże metalowe litery przyczepione do starych pastelowych drzwi to moje wymarzone tło ślubu w plenerze:)
Literki mogą także zdobić stojaki na kwiaty.
A przede wszystkim Candy Bar. 
Romantyczne, rustykalne serduszka z wyrytymi inicjałami pięknie prezentują się jako dekoracja stołu ze słodyczami.
Zdecydowanie poza drewnianymi i metalowymi literkami, dominują monogramy roślinne.
Takie inicjały wykonane z mchu są idealne na wiejskie wesele.
Ale jak już kiedyś mówiłam, mech wydaje mi się, aż nadto wiejski :)
Zdecydowanie bardziej w oko wpadają mi litery wykonane z liści. Aby osiągnąć podobny efekt jak na zdjęciu, możecie wykorzystać ruskus włoski.
Monogramy zrobione z gipsówki są delikatną i romantyczną ozdobą.
A to co najprostsze podoba mi się najbardziej :) Wytnijcie litery ze styropianu i owińcie je kolorową włóczką. Pięknie wyglądają napisy ułożone z takich włóczkowych liter.
A na deser zostawiłam miseczki w kształcie literek, które idealnie odnajdą się w weselnym Candy Barze :) Super słodkie!

Mam nadzieję, że ten pomysł na dekorację wesela spodobał się Wam tak bardzo jak mi! Planuję już wykonanie włóczkowych liter, które ułożą się w napis LOVE :)  Dzisiaj natomiast muszę dokończyć szycie miętowych serwetek do jednej ze stylizacji, o której Wam niedawno opowiadałam. Wracam więc do maszyny :) Pozdrowienia!

6 komentarzy :

  1. pięknie, pięknie, a gdzie S&M?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd pochodzą te miseczki? Wszędzie ich poszukuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie mozna dostać takie miseczki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto czasem spróbować czegoś nowego i pójść za dobrą radą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kreatywny pomysł! Myślę, że dodanie monogramów ślubnych to idealny sposób na personalizację ceremonii. A co powiesz na umieszczenie monogramów na... tortach weselnych?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...