poniedziałek, 31 grudnia 2012

Szampańska noc

Kochani, po tygodniowej nieobecności na blogu związanej ze świąteczną przerwą powracam pełna zapału i chęci do pracy w nowym roku! Rok 2012 kończy się dla mnie wyjątkowo dobrze, a wierzę, że ten nadchodzący będzie jeszcze lepszy i Wam życzę tego samego :) Mam nadzieję, że dziś wieczorem wszyscy będziecie się dobrze bawić w ulubionym towarzystwie! A jako, że Sylwester kojarzy mi się głównie z szampanem to dzisiaj mam dla Was kilka inspiracji na drinki. Nie jestem ekspertem od alkoholi i potrafię jedynie rozróżnić białe wino od czerwonego, ale jak już mogliście zauważyć lubię przykładać wagę do szczegółów i dlatego ważniejszy od zawartości kieliszka jest dla mnie jego estetyczny wygląd :) Tak przygotowane napoje zachwycą gości nie tylko na Sylwestra, ale także na weselnym przyjęciu.

Najprostszym sposobem na "nadanie pazura" drinkom jest obtoczenie brzegu kieliszka w cukrze.
W cukrze obtoczyć możecie także kawałek owocu, który również będzie zdobił kieliszek.
Cukier nie musi być biały! Można użyć cukru trzcinowego, albo...
Zabarwić go zwykłym barwnikiem spożywczym, aby dopasować jego kolor do koloru drinka.
Gałązka rozmarynu lub tymianku fantastycznie dopełnia kolorystykę napoju.
Kolejnym nieodłącznym elementem dekoracji kieliszków lub szklaneczek są owoce.
Sprawdzą się nawet takie, które normalnie nie łączymy z alkoholem np. gruszki.
Gałązki jeżyn lub klasyczne maliny i truskawki zawsze się sprawdzą!
Bardzo podobają mi się dekoracje z borówek nabitych na patyczki :)
Ogórek i mięta to klasyczne połączenie. 
Nie mam pojęcia czy nadają się do każdego rodzaju alkoholu, ale wyglądają świetnie w różnych kombinacjach.
Trzecim i moim ulubionym sposobem na dekorację kieliszka jest dodanie wyjątkowej ozdoby. Może to być przede wszystkim chorągiewka, tutaj wykorzystano drewniane patyczki.
Tutaj nóżkę ozdobioną kokardą oraz gałązką bawełny, która jest idealnym rozwiązaniem na zimowy ślub.
Zwykły patyczek do drinków można też ozdobić kawałkiem złotej wstążki. Proste i przyjemne rozwiązanie.
Kieliszki na weselu możemy tradycyjnie ozdobić także kwiatami. Pamiętajmy tylko o tym, żeby nie przesadzić i nie otrzeć się o kicz. Kwiaty niech będą żywe i zgrane z całą dekoracją stołów. 
Papierowe kolorowe słomki są rewelacyjne. W Polsce ich cena przyprawia o ból głowy, ale mam nadzieję, że wkrótce takie same zaczną produkować chińczycy :)
Chorągiewki można ozdobić różnymi napisami. Sprawdzi się przede wszystkim "Na zdrowie!"
Takie drewniane patyczki do kawy są już zdecydowanie tańsze. Kolorowy papier i wydrukowany napis dadzą w efekcie wesołą dekorację.
A na koniec, czwarty pomysł. Personalizowane serwetki pod drinkami to świetna weselna propozycja. 

Życzę więc wszystkim szampańskiej zabawy :) Do usłyszenia w Nowym Roku! 

Photo credit:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...