środa, 7 listopada 2012

Cukrowe wesele

Zupełnie niedawno poszukując inspiracji do jednego z postów natrafiłam na zdjęcia waty cukrowej. Przypomniały mi się dobre czasy dzieciństwa, kiedy to rodzice zabierali mnie do cyrku lub wesołego miasteczka, gdzie można było zakupić właśnie taki smakołyk. Nie obchodziło nas to, że zjadamy sam cukier, jako dzieci nie liczyliśmy przecież kalorii :) Od razu pomyślałam, że przecież słodką różową watę można z powodzeniem wykorzystać na weselnym przyjęciu! Uwierzcie mi, nie wiedziałam, że jest tyle pomysłów na jej użycie :)

Wata cukrowa to fantastyczny dodatek do ślubnej sesji zdjęciowej.
Doskonale sprawdzi się jako element weselnego candy baru. 
Można nią ozdobić nawet weselny tort!
Lizakom oraz muffinkom nadaje niesamowitego uroku.
W candy barze można ją również wykorzystać do dekoracji.
Muffinki z watą cukrową to jest to!
Kolorowe drinki z waty cukrowej- mało praktyczne, ale nie można im odmówić niesamowitego wdzięku.
Natomiast latte z watą cukrową to podobno niebo w gębie! 
Cukrowe lizaki to dobry pomysł na prezent dla weselnych gości.
Słodka pychota!
Niech zajadają takie słodkości jeszcze w domu po przyjęciu!

Photo credit:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...